فاز موزیک

فاز موزیک,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو خارجی,دانلود آهنگ خارجی.

فاز موزیک

فاز موزیک,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو خارجی,دانلود آهنگ خارجی.

فاز موزیک دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو خارجی,دانلود آهنگ خارجی.

طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ق.ظ

۰

متن عاشقانه

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ق.ظ
متن عاشقانه
متن عاشقانه

تو که هستی غرق در آرامشم

******

لبخند تو به معنای واقعی زیباترین چیزی است که در تمام زندگی ام دیده ام :)
دوست دارم عشقم

******

جلوه بخت تو دل می‌برد از شاه و گدا
چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

******

هوا خواه توام جانا و می‌دانم که می‌دانی

******

جملات زیبا

جملات و متن های عاشقانه زیبا
جملات و متن های عاشقانه زیبا

خوش تر از دوران عشق ایام نیست

******

You are my everything
تو همه چیز منی

******

تو مثل باران هستی
بارانی از گل
بارانی از مهر
بارانی از لبخند
بارانی که به زندگی کویری من جان بخشید

******

اگر تو نبودی
من کاملا بیکار بودم
هیچ کاری
در این دنیا ندارم
جز دوست داشتن تو

******

توی قلبم نوشتم
ورود ممنوع
حالا که وارد شدی
خروج ممنوع

******

شوهر عزیزم فقط یه چیزی می خواهم بگم
تو در روز عروسی
زندگی مرا کامل کردی
دوستت دارم

******

لاک پشت های کوچکی که تازه به دنیا آمده اند را دیده ای؟
بی اختیار به سمت دریا می روند
این گـونه دوستت دارم بی اختیار

******

متن عاشقانه و رمانتیک برا همسرم
متن عاشقانه و رمانتیک برا همسرم

فقط یار من و یار من و یار خودم باش

******

جملات آرامش دهنده عاشقانه

قدم زدن زیر باران … گرفتن دست های تو … این چیزی است که آرزوی آن را دارم

******

صدا می کنم تو را
این “جانی” که می گویی
جانم را می گیرد
نزن این حرف ها را
دل من جنبه ندارد

******

گرمآی دستآت روی گونم بهتَرین حسه جان جآنآنم

******

گرمم کن
به قدر یک آغوش
هوای نبودنت عجیب سرد است !

******

جملات و حرف های کوتاه عاشقانه برای مخاطب خاص
جملات و حرف های کوتاه عاشقانه برای مخاطب خاص

مخاطب خاصم، چای تو روی چشممه

******

شعر ردیف و قافیه نمی خواهد
بوی آغوش تو هر دیوانه ای را شاعر می کند …

******

دوست خوب را باید روی چشم ها گذشت
کجایى …
چشم هایم بهانه ات را گرفته اند …

******

هزار بار آمدم خطت بزنم از قلبم
خود خودت را
یادت را
اسمت را
اما …
فقط قلبم پر شد از خط خطی های عاشقانه !

******

عاشقانه های کوتاه

عاشقانه های ناب کوتاه و زیبا
عاشقانه های ناب کوتاه و زیبا

بگذار #لبخندت
حال تمام روزهای مرا خوب کند..

******

اگه یه روز دلمو شکستی فدای سرت
فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره

******

لحظه ای در گذر از خاطره ها
ناخودآگاه دلم یاد تو کرد
خنده آمد به لبم شاد شدم
گویی از قید غم آزاد شدم

******

دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری
ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری

******

متن زیبا و عاشقانه برای عشقم
متن زیبا و عاشقانه برای عشقم

گل زیبای زندگی من
عاشقتم

******

نمی توانم نامت را در دهانم
و تو را
در درونم
پنهان کنم
گل با بوی خود چه می کند؟
گندمزار با خوشه اش؟
طاووس با دمش؟
چراغ با روغنش؟
با تو سر به کجا بگذارم؟
کجا پنهانت کنم؟
وقتی مردم، تو را در حرکات دست هایم
موسیقی صدایم
و توازن گام هایم
می بینند

******

عاشق احساسی هستم که با دیدن لبخند تو پیدا می کنم
همسر عزیزم دوستت دارم

******

متن زیبا عاشقانه کوتاه
متن زیبا عاشقانه کوتاه

ناگهان رسیدی
و خوشبختی پروانه ای بود
که پر زد و روی شانه ام نشست

******

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

******

نمی خواستم
این عشق را فاش کنم
ناگاه به خود آمدم،
دیدم همه کلمات راز مرا می‌دانند
این است که
هر چه می نویسم
عاشقانه ای برای تو می شود

******

قفس یعنی دهان من
وقتی زبانم
روی اسم تو قفل می شود …

******

همسرم، تو بهترینی
به خاطر همه خوبی هایت ممنونم
تو فرشته نجاتی فرشته مهربان من
بهترین روزهای زندگی ام را در کنارت تجربه کردم
تو مهربان ترین همسر دنیایی
امیدوارم لایق این همه عشق تو باشم
عاشقانه دوستت دارم، همه هستی و نور زندگی من

******

عشق زیبای من
تو زیباترین بهانه برای نفس کشیدنی
تو پاک ترین شعر عاشقانه‌ ای
تو بهترین معنای دوست داشتنی
تو شاه بیت غزل زندگی ام هستی
تو را عاشقانه دوستت دارم
من و تو با هم یعنی یک عشق مقدس
یک قصه بی پایان …

******

صدای نفس کشیدن تو بهترین صدای زندگی من است

******

وقتی با تو هستم عاشقی کم است
دیوانه ات می‌شوم
آنقدر دیوانه و مسحور که چشم هایم فقط تو را می بیند

******

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج ما سال روز تولد من است؛ چون گویا فقط از وقتی تو آمدی، من زندگی می کنم

******

نگاهت را قاب می گیرم در پس آن لبخند معصوم که به من شور و نشاط زندگی می‌بخشد

******

عشق شیرین ترین خاطره است

******

چه فرقی می کند مهره ی سیاه باشم یا سفید
چشمانت با اولین حرکت ماتم می کند !

******

نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد
و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق می گذارم
تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی

******

آهای ناز نمک دار
منم عاشق تب دار
ببین دل تو دلم نیست
واسه لحظه دیدار

******

بیا تا خانه‌مان را روشن کنیم
تو خورشید باش تا من ماه شوم
تو به من بتاب و من تا ابد دورت می گردم

******

من که در هفت آسمان یک ستاره هم نداشتم
با آمدن تو دیگر هیچ چیز در دنیا کم ندارم
ماه و همه ستاره ها و خورشید به من حسادت می کنند

******

امسال چه سال خوبی بود
انگار با همه سال های عمرم فرق داشت
وقتی تو قدم به زندگی ام گذاشتی یک سال‌ بهتر از همه سال های عمرم شد
تو چه خوش‌قدم هستی

******

تو برای من شروع تازه‌ای بودی که پنجره‌های امید را گشودی و مرا با شکوفه‌های بهاری و نوای چشمه سار آشنا کردی
بی اجازه یک عمر عاشقت می‌ مانم

******

ستم عشق تو را کشیدم و در راه رسیدن به تو از پا ننشتم تا خدا وصال شیرینت را به من هدیه داد
تا عمر دارم به تو و خدا مدیونم

******

اکنون که در کنار هم و زیر یک سقف هستیم
شادی و غم جهان چه اهمیتی دارد؟
من و تو در کنار یکدیگر شادی هر دو جهان هستیم

******

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی